گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

دانلود بازی مبارزه در جنگ جهانی – Order of Battle World War II (کامپیوتر – PC)

مبارزه در جنگ جهانی – Order of Battle World War II PC Game

| دانلود بازی مبارزه در جنگ جهانی – Order of Battle World War II برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه SKIDROW بازی Order of Battle World War II |

| سال انتشار : ۲۰۱۶ |

 

p

 

 

توضیحات بازی : دومین نسخه از بازی Order of Battle World War به تازگی عرضه شده است که شامل ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه اول خود می باشد. این بازی که روایتگر جنگ های بزرگ در میان کشورهاست توانسته نمرات خوبی توسط سایت های گوناگون بدست آورد. بیش از ۷۰۰ نوع ماشین و وسایل جنگی در بازی قرار گرفته است که می توانید با توجه به ملت انتخاب شده از آن ها استفاده کنید. پیشرفت در بازی به کسب امتیاز و فعال کردن آیتم ها بستگی دارد. این بازی دارای دو بخش داستانی و مولتی پلیر (آنلاین) می باشد که هر کدام ویزگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند. در قسمت مولتی پلیر می توانید با ۴ نفر از دوستان خود از این بازی نهایت لذت را تجربه کنید. Order of Battle World War II در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو The Artistocrats طراحی شده است و کمپانی Slitherine Ltd آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است، این بازی دارای گیم پلی و داستانی فوق العاده جذاب می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[ جمعه 28 خرداد 1395برچسب:,

] [ 19:47 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی محاکمه خون اژدها – Trials of the Blood Dragon (کامپیوتر – PC)

محاکمه خون اژدها – Trials of the Blood Dragon PC Game

| دانلود بازی محاکمه خون اژدها – Trials of the Blood Dragon برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه SKIDROW بازی Trials of the Blood Dragon |

| سال انتشار : ۲۰۱۶ |

 

p

 

 

توضیحات بازی : دنیا تغییر کرده است، تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و حاصل آن موجوداتی ناشناخته بوجود آمده اند که همراه انسان ها زندگی می کنند. اتفاقی ترسناک رخ می دهد و این موجودات برعلیه انسان ها در می آیند. آن ها بسیاری از انسان ها را به قتل رسانده اند و تنها تعداد اندکی باقی مانده است. کاراکترهای اصلی این بازی شامل پسر و دختری می باشد که توسط وسایلی که در اختیار دارند باید از دست این موجودات فرار کنند. وسایل شما در این بازی شامل تعدادی ماشین و موتور می باشد که می توانید به دلخواه انتخاب کنید، همچنین امکانات دیگری برای مجهز کردن وجود دارد که با کسب امتیاز و یا حریداری آن ها می توانید مسیری برای زنده ماندن خود و دیگران فراهم کنید. Trials of the Blood Dragon در سبک مسابقه ای می باشد که توسط استودیوهای Redlynx و Ubisoft Kiev طراحی شده است و کمپانی Ubisoft آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است، این بازی دارای گیم پلی و داستانی فوق العاده جذاب می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[ جمعه 28 خرداد 1395برچسب:,

] [ 19:43 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازگشت سایت

سلام و خسته نباشید خدمت کاربران سایت ...چند ماهی بود سایت فعال نبود ...ولی من الان اومدم که به این کم کاری خاتمه بدم و شروع فعالیتمونو اعلام کنم...

توجه : این سایت از این به بعد فعال خواهد بود و به زودی منتظر پست های جدید و فعالیت های ما باشید ...سایت دوم ما که خیلی حرفه ای تر هست و مطالبش سطح بالا تر هست هم بنرش این پایین قابل مشاهده است...حتما سر بزنین...اگه این سایت رو دنبال میکنین به سایت دومم هم برید و روی بنر زیر کلیک کنین ...گیمینگ جدید ما هست ..

ممنون که مطالعه کردید

[ جمعه 28 خرداد 1395برچسب:,

] [ 18:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Battle Academy 2 – بازی آکادمی جنگ

 نام بازی مهجی در ژانر استراتژیک از شرکت Slitherine Ltd برای کامپیوتر میباشد و بعد از موفقیت های نسخه اول در شبکه Steam منتشر شده است. هدایت یکی از چهار گروه Partisan, Tiger, T-34 یا Dozens را در دست گرفته و در شهر آشوب ایجاد کنید و جذاب ترین نبرد عمرتان را تجربه نمایید. ارتشتان را ساماندهی کرده، به اطاعت خود در آورید و به سمت دشمنان حرکت کنید.

دانلود Battle Academy 2 - بازی آکادمی جنگ

اما تنوع گروه در نیرو های دشمن بازی Battle Academy 2 به ۱۳۰ می رسد و در طول هر مرحله باید با یکی از آنان به نبرد بپردازید. نیرو های هوایی و زمینیتان را تقویت کنید و در صورت لزوم از گشت دریایی هم کمک بگیرید تا راه را بر حریف ببندید. اکثریت جنگ ها در بیرون از شهر انجام می گیرند ولی زمانی که به داخل شهر کشیده شده اند، باید مواظب مردم بیگناه باشید و تمامی سعیتان را بکنید تا آسیبی به آن ها وارد نشود. هر چند رعب و وحشت در میانشان به وجود خواهد آمد.

برای دانلود بازی و نقد به ادامه مطلب برویدآرام


ادامه مطلب

[ دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,

] [ 14:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود Frontline Road to Moscow(کم حجم) – بازی خط مقدم

Frontline Road to Moscow یک بازی پر هیجان در ژانر استراتژیک و جنگی از کمپانی Slitherine Ltd می باشد که در سال ۲۰۱۴ میلادی در شبکه Steam منتشر شده است. نبرد بین کشور آلمان و روسیه شدت گرفته و هدایت گروهی از ژرمن ها بر عهده شماست. داستان از فصل تابستان سال ۱۹۴۱ تا ۱۹۴۴ روایت می شود و تا حدودی بر اساس وقایع تاریخی نوشته شده است.

دانلود Frontline Road to Moscow - بازی خط مقدم

در ابتدای بازی Frontline Road to Moscow هدفی برایتان تعیین می شود و آن هم رسیدن به پایتخت کشور روسیه یعنی مسکو می باشد. البته باید به همراه سربازان و تانک هایتان به این شهر برسید و کنترل کامل اوضاع را در دست بگیرید. اما به این سادگی نمی توانید از خط دفاعی دشمن عبور کنید. آن ها دارای سلاح ها و تجهیزات پیشرفته ای هستند و با تمام وجود می جتگند و برای شکست دادن کاملشان باید سه مرحله دشوار را پشت سرتان بگذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,

] [ 14:34 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی قدیمی silent hill 4 the room با لینک مستقیم
دانلود بازی silent hill 4 the room با لینک مستقیم

دانلود بازی silent hill 4 the room با لینک مستقیم

دانلود بازی silent hill 4

از سری بازی های Silent Hill این بار بازی فوق العاده زیبا و ترسناک silent hill 4: The Room مشهور به (اتاق) که توسط کمپانی مشهور Konami برای PC در سال ۲۰۰۴ منتشر شده است را آماده کرده ایم. بازی با بدست گرفتن کنترل کارکتر اصلی Henry Towenshed شروع می شود. کسی که در آپارتمانش در Ashfield اطاق۳۰۲ قفل شده و گیر افتاده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:,

] [ 16:14 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی pes 2015 - تکامل فوتبال

 

 

 

توضیحات بازی: همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی....

برای دانلود و نقد بازی به ادامه مطلب بروید!!! D;


ادامه مطلب

[ شنبه 20 دی 1393برچسب:,

] [ 14:17 ] [ Leonardo ]

[ ]

منطقه تباهی: فروپاشی – State Of Decay Breakdown Pc Game

| دانلود بازی منطقه تباهی: فروپاشی – State Of Decay Breakdown برای کامپیوتر |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه SkidRow بازی State Of Decay Breakdown با لینک مستقیم ##

 

منطقه تباهی: فروپاشی   State Of Decay Breakdown

 

توضیحات بازی:  منطقه تباهی: فروپاشی – State of Decay Breakdown عنوان یک بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط Microsoft Studios طراحی و ساخته شده است و شرکت Undead Labs برنامه توسعه پذیری آنرا بدست گرفت. در واقع این بازی شامل یک DLC به همراه نسخه کامل بازی است که بصورت رسمی منتشر شده است. اینجا آخر زندگی است, زامبی ها تمام شهر را گرفته اند و فقط عده ای بازمانده بصورت پراکنده زنده هستند سعی بر خلق یک جامعه قوی در دنیای آخرالزمان را دارند. سبک بازی سوم شخص اکشن است و بازی بصورت Open World میباشد, کل نقشه بازی برای شما در دسترس است, مواظب باشید چراکه در هر قسمت زامبیها وجود دارند.
در واقع شما باید جان خود حفظ کرده و با استفاده از سلاح ها و تامین وسایل مورد نیاز در مقابل زامبی ها بایستید و به بازمانده های دیگر کمک کنید. میزان استقامت محدود شما باعث می شود تا نتوانید در درگیری های بزرگ شرکت کنید. همیشه باید سعی کنید که مبارزه های خود را بدون سر و صدا به پایان برسانید، چون ایجاد صدا باعث می شود که زامبی های بیشتری به سمت شما بیایند. گرافیک بازی در مقابل با حجم کم بازی بخوی طراحی شده است و بازی از قدرت گیم پلی خوبی بهره میبرد. در نتیجه انجام حملات شجاعانه برای غذا و مهمات، و نجات دیگر بازماندگان با استعدادهای منحصر به فرد از ویژگی های دیگر این بازی است.

برای دانلود و نقد بازی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب

[ سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:,

] [ 14:48 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3

ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3 Pc Game

| دانلود بازی ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

 

ماهی کوچولو 3   Fishdom 3

 

توضیحات بازی: نسخه سوم از بازی زیبا و پرطرفدار "Fishdom" که طبق گفته ی شرکت تولید کننده نسبت به دو نسخه ی پیشین از هر نظر پیشرفته تر است و تجربه ی بهتری را برای بازی باز فراهم می آورد.این نسخه از نظر گرافیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.در این بازی که در زیر دریا انجام می شود شما می بایست آیتم های شبیه به هم را کنار هم بچینید و با کسب امتیاز از هر مرحله عبور کنید.در این بازی بیش از ۱۵۰ محیط آبی برای شما طراحی شده تا بازی یکنواختی را تجربه نکنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,

] [ 23:13 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی یگان فرماندهی ویژه – Carrier Command Gaea Mission

یگان فرماندهی ویژه – Carrier Command Gaea Mission Pc Game

| دانلود بازی یگان فرماندهی ویژه – Carrier Command Gaea Mission برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه Reloaded بازی Carrier Command Gaea Mission با لینک مستقیم ##

 

یگان فرماندهی ویژه   Carrier Command Gaea Mission

 

توضیحات بازی:  بازی یگان ویژه – Carrier Command Gaea Mission یک بازی استراتژیکی می باشد که به تازگی منتشر شده است . در پی جنگ سختی که بین اتحادیه United Earth و اتحادیه Asian Pacific رخ داد، زمین به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شد. تنها امید باقی مانده در سیستم خورشیدی است، جایی که برج ثور ماه ، کلید بازیابی منابع آب زمین که کاهش یافته اند می باشد. شما به عنوان عضوی از این جنگ و باقی مانده نیروهای UES، با نام سروان Myric مامور یک وسیل نقلیه نظامی شده است. با پیمودن دریاها و برقرار شبکه پایگاه های دریایی، ماموریت شما شکار دشمن می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,

] [ 23:10 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی منطقه تباهی: فروپاشی – State Of Decay Breakdown

ندای وظیفه: گروه ضربت – Call Of Duty Strike Team

| دانلود بازی ندای وظیفه: گروه ضربت – Call Of Duty Strike Team برای آندروید |

دانلود بازی ندای وظیفه: گروه ضربت – Call Of Duty Strike Team با لینک مستقیم

 

ندای وظیفه: گروه ضربت | Call Of Duty Strike Team  آندروید

 

توضیحات بازی: بالاخره پس ازمدت ها بازی پرطرفدار، هیجان انگیز و کم نظیر ندای وظیفه با عنوان Call of Duty®: Strike Team در پلی استوری برای کاربران اندرویدی منتشر شد!! Call of Duty®: Strike Team بازی جدید با گرافیکی خیره کننده و خارق العاده در سبک بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد. هم اکنون سال ۲۰۲۰ می باشد؛ در حالی که در میان ابر قدرت های جهان تنش و درگیری ایجاد شده است ؛ ناگهان ارتشی ناشناخته به کشور آمریکا حمله می کند و شما در نقش یک فرمانده ی ارتش وظیفه دارید تا دراین جنگ از کشور دفاع کنید! ماموریت شما این است که رهبری یک تیم عملیات ویژه در یک تلاش جهانی برای از بین بردن دشمنان را بر عهده بگیرید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی تیراندازی واقعی را در اندرویدفون خود تجربه کنید!

در این بازی فوق العاده زیبا شما می توانید از میان دو حالت مختلف اول شخص و سوم شخص یکی را با دلخواه انتخاب کنید و پا در میدان نبردی کاملا واقعی بگذارید! در حالت کمپین شما می توانید به صورت تک نفره به جنگ دشمنان رفته و با آنان مبارزه کنید و در حالت زنده ماندن باید برای زنده ماندن خود دست به هر کاری بزنید تا بتوانید خود را زنده نگه دارید! این امکان نیز در بازی فراهم گردیده است تا تیم اعضای گروه خود را با سلاح های جدید و زره های مختلف سفارشی سازی کنید !

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,

] [ 23:5 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی ندای وظیفه: عملیات سیاه ۲ – Call Of Duty Black Ops 2

ندای وظیفه: عملیات سیاه 2   Call Of Duty Black Ops 2

 

توضیحات بازی: لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:,

] [ 16:49 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی آرما ۳ – Arma 3

 

آرما 3   Arma 3

 

توضیحات بازی: همانند نسخه های قبلی، این بازی دوباره یک شبیه ساز جنگ است که بازیکنان در آن خود را پشت سنگرهای مختلف یا وسایل نقلیه نظامی می بینند. به نظر می رسد که ARMA III یکی از واقعی ترین عنوان هایی باشد که این سری به خودش دیده است. در ARMA III انیمیشن ها به شکل بهتری طراحی شده اند و حرکت سربازها بهتر به نظر می رسد. البته این بازی درباره گرافیک نیست. این بازی یک فضاسازی خوب را هم پیش روی شما قرار می دهد. اگر در یک وسیله نقلیه باشید، می توانید نور خورشید را ببینید که در بالای سر شما می تابد و یا اگر در یک هلکوپتر باشید، می توانید محیط های بزرگ بازی را که در پایین پای شما قرار دارند.

حتی می توانید خلبان یک هلیکوپتر یا یک زیردریایی باشید. ستودیوی بازیسازیBohemia Interactive در این بازی قصد دارد یک Interface بسیار تمیز را پیش روی بازیکنان قرار دهد که هوش مصنوعی قوی در پشت آن قرار گرفته و می تواند یک تجربه فوق العاده را به همراه داشته باشد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:,

] [ 16:58 ] [ Leonardo ]

[ ]

بتمن: شهر آرخام   Batman: Arkham City
 
توضیحات بازی: یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

] [ 17:45 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي سرزمین‌های مرزی ۲ – Borderlands 2

سرزمین‌های مرزی ۲ – Borderlands 2 Pc Game

| دانلود بازی سرزمین‌های مرزی ۲ – Borderlands 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## بازی سرزمین‌های مرزی ۲ | Borderlands 2 Kaos Edition نسخه کامپیوتر ##

 

سرزمین‌های مرزی 2   Borderlands 2

 

توضیحات بازی: Borderlands از نظر ظاهر اصلاً شبیه به Borderlands نیست! هنرمندها و برنامه نویس ها طی چند سال گذشته روی IP جدید Gearbox کار می کردند تا یک گرافیک کاملاً متفاوت را طراحی کنند و سفری از دنیای شبیه به واقعیت به یک کتاب کمیک داشته باشند. Borderlands همانند قبل آشنا هست و می توانید دنیای آن را در یک نگاه به خاطر آورید.  اینبار Gearbox زمان زیادی برای طراحی هنری این بازی داشت و از همان ابتدا طراح ها و برنامه نویس ها با هنرمندان بازی را شروع کردند و نتیجه یک تصویر اغراق آمیز با شخصیت های نه چندان واقعی شد.

Borderlands بازی ای در مورد شلیک کردن با اسلحه های گوناگون بود و Borderlands 2 نیز همچنان مثل قبل، ولی خیلی وسیع تر است. محیط بازی بسیار زیبا است و Set Pieceهای زیادی هم در بازی وجود دارند و طنز جالبی هم به آن اضافه شده است. در دموی نمایش داده شده از بازی، ما در قالب شخصیتی قرار می گیریم که در حقیقت یک نوع کلاس جدید است که به این نسخه اضافه شده است. فضای آبی با وزش بادی خنک، همراه با برف های زیبا بیشتر شبیه به آبرنگ های Okami است تا Wastelandهای قهوه ای نسخه اول.در این مرحله باید یکی از دوستان خود را نجات دهید، ولی فعلاً باید نگران جان خود باشید و زنده بمانید. به نظر، سرما اثری روی شما ندارد و خطر اصلی، موجودی است به نام Bullymongs که ناگهان از داخل تکه های یخ بیرون می پرد. این جانور مثل قورباغه حرکت می کند و هر چیزی که کنار دستش باشد را به سمت شما پرتاب می کند، مثل استالاکتیت، ماشین، مردم و یک گلوله برف! وقتی Bullymongs را نابود می کنید، با یک سری اسلحه جدید روبرو می شوید.

    


ادامه مطلب

[ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,

] [ 12:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

تبليغات

 

[ پنج شنبه 3 مرداد 1397برچسب:,

] [ 18:36 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی جزیره مردگان: جریان آب – Dead Island Riptide

 

جزیره مردگان: جریان آب   Dead Island Riptide

 

توضیحات بازی: Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است.

اگر یادتان باشد در نسخه قبل قهرمانان به وسیله یک هلیکوپتر از جزیره می گریزند و به یک کشتی نظامی امن و دور از زامبی های عذاب آور ملحق می شوند. آن ها به خیال خود دیگر از دست موجوداتی همچون زامبی رها شده اند و به سمت خوشبخت یهدایت می شوند اما باید گفت که تازه اوایل کار است و جهنمی خوف انگیز در راه است. حال سرنوشتی تلخ برای قهرمانان رقم می خورد و امید خود را نسبت به رسیدن به خوشبختی از دست می دهند، در امواج خروشان سانحه ای ترسناک رخ می دهد و گله ای پر از زامبی دوباره پای در راه می نهند و قصد جان قهرمانان بازی را دارند.

در محیط بازی می توانید جست و جو و گردش زیادی را تجربه کنید یا حتی می توانید، برخی از قسمت ها را با قایق طی کنید. زامبی ها در تمام اماکن موجود در بازی دیده می شوند، پس همیشه به فکر چاره ای برای جلوگیری از سبز شدن آنها در راه خود باشید. همیشه و هر کجا که پای می گذارید سلاح یادتان نرود زیرا بدون سلاح دربرابر زامبی ها شما همانند یک  فرد از قبل به دام افتاده می باشید. محیط های آبی نقش مهمی در حمل و نقل و انجام ماموریت های اصلی و کوچک را ایفا می کنند. همانطور که نام بازی جریان خروشان آب است امکان دارد که سیل در یکی از جزایر مجمع الجزایر جاری شود و به شخصیت های بازی زیان های جبران نا پذیری را هدیه کند.

 

 

 

 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,

] [ 22:2 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود نمونه اولیه ۲ – Prototype 2

 

 

 

 

نمونه اولیه 2   Prototype 2

 

توضیحات بازی: Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود.

محیط شهردراین بازی تغییرات چشمگیری داشته است . با وجود الودگی که عامل بدبختی مردم شهر نیویورک شده است Blackwatch Green Zone;و US Marine Crops تمام سعی خود را می کنند تا بتوانند کسانی که از دست این ویروس در امان مانده اند البته به طور موقت ، انها را به مناطق امن منتقل کنند تا بیش از این شهر در اشوفتگی غرق نشود. Yellow Zone: مکان مناسبی برای بازماندگان است که مردم می توانند به زندگی خود ادامه دهند . با این وجود مردم بازهم مورد تهدید هستند در بیرون از این مکان ویروس و در داخل نیرو های امنیتی !! در نهایت Red Zone: بهتر از نام این قسمت را War Zone بگذاریم. جایی که Blacklight به جنگ BlackWatch رفته است . محیط بازی به خوبی طراحی شده است محیط از نظر وجود اشیاء و عوامل نظیر ان غنی است و البته قابلیت انهدام هم دارد شما می توانید محیط پیرامون خود را ویران کنید البته تا جایی که بازی به شما اجازه می دهد. محیط پیرامون شما تنوع خوبی دارد و باعث جذابیت بازی می شود تاثیرات محیطی به خوبی بر روی شخصیت های بازی مشاهده می شود حرکات اکشن و نمایشی به همراه انیمیشن بازی به خوبی طراحی شده است و از نسخه Prptotype 1 خیلی بهتر شده است. جزئیات بازی چند برابر شده است. قابلیت های مختلفی در بازی وجود دارد البته تعدادی از انها در نسخه ی قبلی هم وجود داشت ولی برخی از قابلیت ها نیز جدید هستند یکی از قابلیت ها Sonar نام دارد این قابلیت به شما کمک می کند تا افراد یا اشیا را با فرستادن و دریافت سیگنال پیدا کنید این قابلیت به شما در بازی کمک زیادی خواهد کرد.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,

] [ 21:58 ] [ Leonardo ]

[ ]

تکامل فوتبال ۱۳ | PES 13

 

 

 

 

 

 

توضیحات بازی: سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.

برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است.

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,

] [ 13:38 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی امیلی Delicious Emily’s Taste of Fame

 

Delicious Emilys Taste of Fame دانلود بازی امیلی Delicious Emilys Taste of Fame

Delicious Emily’s Taste of Fame از مجموعه بازی های پرطرفدار امیلی بوده که تمامی آن ها در سبک استراتژیک و مدیریتی با داستان های بسیار جالبی ساخته شده اند. در این نسخه از بازی , ماشین امیلی در یکی از شهر های دورافتاده دچار مشکل می شود و از کار می افتد. دختر جوان هیچ پولی برای تعمیر آن ندارد تا بتواند خود را به خانه برساند. او پس از رفتن به کافه با صاحب آن جا آشنا می شود و وی تصمیم می گیرد تا با راه اندازی رستورانی کوچک به کمک این فرد , برای خود در آمدی کسب کند تا بتواند به مقصد خود برسد. ولی پس از گذشت چندین روز و رونق گرفتن رستوران , تصمیمش عوض می شود و به گسترش این مکان با کمک صاحب کافه می پردازد.

البته در ابتدای کار امیلی در مغازه ی Betty ( صاحب کافه ) مشغول به کار می شود و به دریافت سفارشات از مشتریان و هم چنین آماده سازی این سفارش ها می پردازد. امیلی نکات بسیار مهمی را در آشپر خانه یاد می گیرد و تصمیم می گیرد فرد مفیدی در این مجموعه به حساب آید. در مرحله های اول ممکن است کار به نظر سخت باشد ولی به مرور زمان و با یادگیری این نکات , مهارت های آشپزی و هم چنین جذب مشتری را به خوبی یاد خواهید گرفت. در صورتی که با مشتری ها به خوبی رفتار کنید و آن ها را بیش از حد در صف ها منتظر نگذارید , پول پیشتری دریافت خواهید کرد. با انجام سریع تر هر یک از کار ها , درآمد بیشتری نیز خواهید داشت و سرعت عمل از مهم ترین فاکتور ها برای رسیدن به نتیجه ی بهتر است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 


ادامه مطلب

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:,

] [ 12:43 ] [ Leonardo ]

[ ]

انلود بازی ZDSimulator شبیه ساز قطار


دانلود بازی ZDSimulator شبیه ساز قطار
| بازی شبیه ساز قطار 2013 - کرک SKIDROW |

| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |

آیا تا به حال آرزوی کنترل یک قطار واقعی را داشته اید.؟ آیا شما مسافرت به مکان ها زیبا و نگاه کردن مناظر از کابین قطار را دوست دارید ؟ در این صورت ZDSimulator بهترین گزینه برای انجام اینکار خواهد بود. شما به عنوان راننده قطار های مختلفی مانند قطار های سنگین و سریع السیر را خواهید راند.  ریل های بین روسیه و اوکراین را دقیقا به شکل واقعی مشاهده کنید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...


ادامه مطلب

[ جمعه 14 تير 1392برچسب:,

] [ 15:8 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی رایگان James Bond 007 Quantum of Solace

امروز قصد معرفی و ارائه یک بازی فوق العاده حجیم را داریم.خوشحالیم اعلام کنیم به عنوان اولین سایت ایرانی این بازی را به صورت رایگان با لینک مستقیم ارائه میکنیم.نام این بازی رویایی James Bond 007 Quantum of Solace میباشد.بله درست شنیده اید...بازگشت جیمز باند به عرصه بازی های موفق دنیا...سبک این بازی تیر اندازی میباشد که به شدت در ایران علاقه مندان زیادی دارد.این بازی بر اساس فیلم جیمز باند تهیه شده است و شخصیت بازی Daniel Craig میباشد .پس اگر این فیلم را مشاهده کرده باشید بازی برای شما بسیار راحت خواهد بود ...زیرا همان طور که گفتیم این بازی بر اساس فیلم آن ساخته شده است... .گرافیک بازی نسبت به نسخه قبل همان طور که انتظار میرفت بهتر شده است.به طوری که شخصیت های بازی (چهره ها) به طور کامل شبیه سازی شده اند .در این زمینه با توجه به تاریخ انتشار مشکلی دیده نمیشود.اگر بازی ندای وظیفه 4 یا همان Call of Duty 4: Modern Warfare را بازی کرده باشید متوجه میشوید که موتور این بازی با بازی James Bond 007 Quantum of Solace کاملا یکسان میباشد.هر چند که شخصا معتقدم موتور گرافیکی بسیار ضعیفی میباشد و همان طور که میدانید بازی ندای وظیف در این سری جدید موتور گرافیکش را عوض کرد که انقلابی در صنعت بازی به وجود آورد...!!!تصاویری که در ادامه مطلب گذاشتیم شاهدی بر این مدعاست... .این بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد که سازندگان آن این چنین بیان میکنند: واکنش یا همان هوش مصنوعی در این بازی فوق العاده میباشد - تنوع مراحل در این بازی زیاد میباشد به طوری که شما هیچ وقت از روند بازی کسل نمیشوید.....درست است که بازی در سال 2008 منتشرشده است اما این قضیه به هیچ عناون نباید این فکر را ایجاد کند که بازی گرافیک ندارد.با دیدن عکس هایی از محیط بازی حقیقتا به این پی میبرید که بازی واقعا از موتور گرافیکی ندای وظیفه 4 استفاده میکند و چیزی از ان کمتر ندارد....


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,

] [ 15:12 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier سربازان آینده

با تعصب ، بازی فوق العاده زیبای Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier ، از سری بازی های جناب آقای تام کلنسیز اونسد وار فایتر را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما محترمان قرار می دهم. بار دیگر شاهد شاهکاری بی نظیر از سمت کمپانی نامی یوبیسافت هستیم.در ادامه نقدی بر این شاهکار دارم. از همان ابتدا که Ghost Recon رخت‌های خود را از روی کامپیوترهای شخصی بست و به کنسول‌های خانگی نقل مکان کرد، می‌شد کمرنگ شدن نیمه تاکتیکال بازی را مشاهده کرد.

Future Soldier قصد داشت تا بعد از نیم دهه، عطش عاشقان این سبک را سیراب کند و خوشبختانه چیزی که عرضه شد ترکیبی از تاکتیک، مخفی‌کاری و شوتر است که با تعادلی مناسب Future Soldier را نه به یک تاکتیکال شوتر ناب، بلکه به یک Stealth Shooter بسیار خوب تبدیل کرده است. از زمان معرفی Future Soldier طرفداران پر و پا قرص این سبک نگران این بودند که مبادا این عنوان به یکی دیگر از قربانیان کژوالیسم تبدیل شده و یکی دیگر از شوترهای تکراری این سال‌ها را شاهد باشیم. اما Future Soldier راه خود را جدا کرده است؛ خبری از گذاشتن دست روی ماشه و شلیک‌های بی هدف نیست، بدون طرح یک نقشه و برنامه‌ ریزی بیش از چند ثانیه زیر آتش دشمن دوام نخواهید یافت. همکاری گروهی، مخفی ماندن از چشم دشمن و استفاده درست و به موقع از Gadgetهای پر تعداد Ghost، رمز موفقیت شما در پیش‌برد بازی خواهد بود. مراحل در FS به دو بخش تقسیم می‌شوند: مراحل بر پایه مخفی‌کاری و مراحلی بر پایه درگیری‌های مستقیم. انتخاب بین پیش‌برد مراحل به صورت مخفی‌کاری یا شوتر چیزی است که Future Soldier را از شوترهای دیگر متمایز می‌کند. برتری بازی در اینجاست که در عین حال که اکثر مراحل متکی بر مخفی‌کاری است، ولی به محض لو رفتن پوشش Ghost، سرعت گیم‌پلی و درگیری‌ها به شدت افزایش پیدا می‌کند و شما را مجبور به تعویض سریع کاور، هدف گیری سریع و استفاده از سلاح‌های کارآمد می‌کند. Gadget های موجود نیز هم در درگیری‌ها و هم در بخش مخفی‌کاری کاربرد دارد. یکی از موثرترین آن‌ها Sensor Grenade است که با پرتاب این نارنجک کوچک شما می‌توانید اطلاعاتی از محل دشمنان بدست آورید، این اطلاعات مستقیما به Cross Com منتقل شده و شما دشمنان را به صورت هایلایت شده و متمایز در تصویر مشاهده می‌کنید. بر خلاف انتظار، خبری از دستورات مستقیم به هم گروهی‌ها نیست که این یکی از نگرانی‌های بزرگ قبل از عرضه بازی بود. عدم وجود دستورات مستقیم به نوعی ماهیت یک بازی تاکتیکال شوتر را زیر سوال می‌برد ولی نتیجه کار چیز دیگری را نشان می‌دهد. دستورات به هم‌تیمی‌ها در قالب سیستم جدید Mark & Execute پیاده‌سازی شده‌اند، بدین صورت که شما یک به یک دشمنان را علامت گذاری می‌کنید و به محض دادن فرمان، افراد گروه دشمنان علامت گذاری شده را از پا در خواهند آورد. این قابلیت که نمونه اولیه آن را در Splinter Cell: Conviction مشاهده کردیم، این بار بر خلاف آن بازی محدودیتی برای استفاده مجدد ندارد و شما در هر لحظه می‌توانید تا سقف ۴ نفر را علامت گذاری کرده و از پا در آورید. مکانیزم شلیک هم زمان (Sync Shoot) نیز خود را در این پروسه نشان می‌دهد؛ با علامت گذاری و دادن دستور شلیک، شاهد شلیک هم زمان هر چهار عضو Ghost هستید که این مکانیزم در شرایط پیش روی بر پایه مخفی کاری بسیار مفید است. نکته مثبت در این مورد، جاگیری به موقع و درست هم تیمی‌ها است که به محض علامت گذاری هر یک از سربازان، چنان چه سرباز مورد نظر در تیررس هم تیمی شما نباشد، به سرعت تغییر مکان داده و به محلی می‌رود که بهترین دید را به فرد مورد نظر دارد. هم‌چنین افراد گروه با ورود به هر منطقه، اطلاعات خوب، مفید و حیاتی از محل قرارگیری دشمنان به شما می‌دهند. هوش مصنوعی بازی در این موارد بسیار خوب و در اکثر مواقع بی نقص عمل می‌کند؛ هر چند گاهی شاهد باگ‌هایی نظیر عبور گلوله از دیوار نیز هستیم! اما در مورد دشمنان موضوع کمی فرق می کند. دشمنان در اکثر مواقع به خوبی کاور گرفته و از گلوله های شما اجتناب می کنند ولی گاهی عکس العمل های عجیبی از خود نشان می دهند که حاکی از ضعف بازی در این بخش است. به نظر کمی پولیش بیشتر می توانست از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند. در یک بازی شوتر، مهم‌ترین چیز اسلحه‌های آن می‌باشد. Future Soldier کلکسیونی از انواع و اقسام اسلحه‌ها است که همگی از نمونه‌های واقعی مدل سازی شده‌اند، صدای هر اسلحه بسیار عالی کار شده و حس بودن در یک میدان نبرد را به خوبی به شما القا می‌کند. تعداد اسلحه‌ها بسیار زیاد است، حال به آن اضافه شونده‌هایی که اکثرا قفل بوده و با انجام Challengeهایی که در هر مرحله قابل انجام است، باز می شود نیز اضافه کنید تا پی ببرید Future Soldier از بابت اسلحه‌هایش هیچ کم و کاستی ندارد. ولی مهیج‌ترین بخش در مورد سلاح ها، بخش Gunsmith است. این بخش در نسخه X360 کاملا با کینکت هماهنگ شده است و به نوعی یک مینی‌گیم محسوب می‌شود. کلیه کارهایی که با کنترلر می‌توانید در این بخش انجام دهید را می‌توان با حرکات دست و حتی فرمان صوتی نیز انجام داد، حتی بخش مخصوص تیراندازی نیز در Gunsmith وجود دارد. تنها نکته منفی در این مورد، بر خلاف عنوانی همانند ME3، رعایت فاصله اجباری شما تا کینکت است، حتی برای فرمان صوتی که این مورد برای افرادی که از فضای کافی در اتاق خود برخوردار نیستند مشکل ساز خواهد شد....


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,

] [ 15:3 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Sine Mora

منتشر کننده: Digital Reality
گسترش دهنده: Grasshopper Manufacture
سبک بازی: Shooter
زبان بازی: En
حجم بازی: 827MB

نسخه فایل: RAR

Sine Mora یک بازی تیر اندازی نوآورانه است که مخلوطی از گیم پلی سنتی وگیم پلی محصر به فرد امروزی است.ترکیب کردن احساسات یک تیر اندازکلاسیک در عصر معاصر یکی از ویژگی های Sine Mora است.عمق این داستان به حدی بالاست که Sine Mora را در بین دیگر رقبای خود به صدر اولین ها کشانده است. از گیم پلی این بازی هم نمی تواند گذشت . بیش از 60 سلاح در هر مرحله گویای این موضوع است .


ادامه مطلب

[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:,

] [ 11:56 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی رالی مرگ Death Rally


برای اولین بار سری بازی های رالی مرگبار برای گوشی های موبایل طراحی شده اما بعد از گذشت زمان و پیدا کردن طرفداران زیاد این بازی که مرز دانلود آن از 2.5میلیون نسخه گذشته بود. به همین دلیل شرکت remedyوسازندگان این بازی تصمیم گرفتند بازی death rally را برای کنسول pcبا یک موتور گرافیکی و رندر جدید درست کنند.death rallyیک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز است.در این بازی شما در مسابقات رالی شرکت خواهید کرد که برای پیروزی در مسابقات و باز کردن مراحل بالاتر و همچنین کسب امتیاز می بایست دست به هر کاری بزنید و حریف خود را از بازی بیرون کنید.داشتن دو سبک رالی و اکشن باعث جذابیت و محبوبیت این بازی شده است..
تصاویری از محیط بازی :


ادامه مطلب

[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:,

] [ 11:55 ] [ Leonardo ]

[ ]

بی‌عدالتی: خدایان | Injustice Gods Among US – (ایکس‌باکس–XBOX

بی‌عدالتی: خدایان | Injustice Gods Among US   (ایکس‌باکس–XBOX)

 

توضیحات بازی: بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد، که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است.

سیستم مبارزات کاملا شبیه به "مورتال کامبت" طراحی شده است و تغییرات قابل توجهی در آن دیده نمی شود ولی نمی توانید انتظار داشته باشید که بتمن دستهای سوپر من را از تنش جدا کرده و با آن به سرش ضربه بزند. اد- بون اشاره ای داشت به تغییرات ظاهری کاراکتر ها در حین مبارزات، مثل پارگی لباس و خراش های جزئی بر روی صورت و … ولی نباید انتظار خونریزی به اندازه "مورتال کامبت" را از این بازی داشته باشیم. همچنین سیستمی مانندX-ray وجود دارد که از "Super Meter" استفاده می کند. در این سیستم بارهایی دور نشان ابر قهرمان پر می شوند و با پر شدن و فعال کردن آن، می توانید شاهد صحنه های سینماتیک زیبایی همانند آنچیزی که در MK دیدیم، باشید. برای مثال فلش یک بار به دور زمین میدود و مشتی نثار فک سوپر من می کند که بسیار هیجان انگیز و زیبا کار شده است و قطعا به عنوان یکی از بزرگترین بخشهای بازی به حساب خواهد آمد. همینطور سیستم جدیدی به نام Wager اضافه شده است که می توانید قدرت خود را به رخ حریف بکشید که محیط جالبی برای یک مبارزه ایجاد می کند.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:,

] [ 20:58 ] [ Leonardo ]

[ ]

فرار از زندان: محکومیت – Splinter Cell: Conviction

فرار از زندان: محکومیت   Splinter Cell: Conviction

 

توضیحات بازی: Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

به ادامه ي مطلب برويد

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:,

] [ 20:53 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي بایوشاک نامتناهی – Bioshock Infinite (ایکس باکس – XBOX)

بایوشاک نامتناهی   Bioshock Infinite (ایکس باکس   XBOX)

 

توضیحات بازی: شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

همکاری الیزابت و بوکر نیز در تریلر ها به روشنی قابل دیدن است.مثلا شما میتوانید با زدن نیروی برق در نیروی باد الیزابت برقی با ولتاژ بالا به سوی دشمنان بفرستید و یا اشیایی مانند میله و نیزه را بدون انکه به انها دست بزنید به سمت دشمنان پرتاب کنید. طبق گفته ی سازندگان با اظافه شدن فاکتورهای مختلف به گیم پلی هیچگاه از تجربه ب این بازی خسته نخواهید شد به طوری که میتوانید بازی را حتی در یک یا دو روز به پایان برسانید. این بازی نیز مانند بسیاری از گیم های امسال با موتور گرافیک unreal Engine3 ساخته خواهد شد.اما سازندگان کد های این متور گرافیک را بنا به دلخاه خودشان تقیر دادند و نه تنها شکست نخرده اند بلکه بسیار موفق هم شده اند.با مشاهده نمایش های بازی رنگبندی های کاملا شاد نظر شما را به خود جلب می کند.در شهر کلمبیا هر رنگی که فکرش را بکنید پیدا میشود و دل شما را بسیار شاد می کند. بافت های گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارند و ایرادی نمیتوان به انها گرفت.همچنین نور پردازی ها ی بازی هم نظر شما را به خودش جلب میکند.همچنین بازتاب نور بر روی اشیا و تفنگ و بر روی زمین نیز بسیار زیبا طراحی شده اند. طراحی محیط ها در بازی نیز با دقت بسیار زیادی انجام شده که میتوان ریز ترین جزییات را در انها مشاهده کرد.بازی فضای کاملا open-word دارد و شما میتوانیید مانند سایر بازی ها علاوه بر انجام دادن ماموریت های اصلی ماموریت های فرعی نیز انجام دهید.طراحی کاراکتر ها زیاد چنگی به دل نمی زند و حالتی کارتونی مانند دارند که اگر کمی طبیعی تر طراحی میشدند بسیار بهتر بود. در کل گرافیک بازی بسیار خوب و عالی طراحی شده است و می تواند یکی از زیبا ترین گرافیک ها را در بین سایر بازی ها داشته باشد.

 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:,

] [ 11:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي فرقه یک قاتل ۳ – Assassins Creeed 3

فرقه یک قاتل 3   Assassins Creeed 3

 

توضیحات بازی: عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید .

در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد.

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:,

] [ 11:24 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود Commandos 3: Destination Berlin -دانلود بازی کماندوها 3، فتح برلین (نسخه فارسی)

دانلود Commandos 3: Destination Berlin - بازی کماندوها 3، فتح برلین (نسخه فارسی)

بازی Commandos 3: Destination Berlin اثر معروف کمپانی Eidos و از بازی های تاکتیکی می باشد که توانسته، با نو آوری هایی که در سبک استراتژیک ایجاد نموده طرفداران زیادی پیدا کند.
داستان بازی حول کماندوهای حرفه ای است که در جنگ جهانی دوم عملیات های سری انجام می دهند و از حرکت دشمن به سمت نیروهای خود جلوگیری کرده یا حرکت آن ها را کند می کنند. شما به عنوان فرمانده یک گروه کماندو عمل خواهید کرد. نفوذ به یک ایستگاه قطار در فرانسه - جاسوسی در برلین و ... از جمله مراحل این بازی فوق العاده می باشند. این نسخه از بازی از لحاظ گرافیک بسیار بهتر از نسخه های قبلی می باشد.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 3 تير 1392برچسب:,

] [ 23:58 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي عصر اساطیر: توسعه تیتان – Age of Mythology The Titans Expansion

عصر اساطیر: توسعه تیتان   Age of Mythology The Titans Expansion

 

توضیحات بازی: Age Of Mythology یکی از بهترین بازی های استراتژیک در زمینه ی خود می باشد. این بازی در سال ۲۰۰۲ عرضه گردید که با استقبال بی سابقه ای از سوی هواداران بازی های رایانه ای روبرو شد. موضوع بازی ، جنگ و نبرد میان خدایان و اسطوره های مطرح تاریخ ادبیات دنیا مانند زئوس ، آفرودیت ، پرسفونی و … است. نوآوری های بسیار زیبا و جدید در طی این بازی ، هیجان و ساخت و سازهای زیبا ، ساخت و برپایی امپراطوری ها ، آیتم ها بسیار متعدد در محیط بازی و به دور بودن از هر نوع تکرار و کهنگی در زمان خود از ویژگی های مطرحی بود که این بازی استراتژیک را در سال ۲۰۰۲ به یکی از برترین بازی های استراتژیک عرضه شده تا به آن زمان تبدیل کرد. این بازی به دلیل فیلم نامه بسیار زیبا و نوآورانه ، گرافیک خیره کننده و صدای فراگیر توانست نمره ای فوق العاده از بسیاری از وبسایت های برتر نقد بازی دنیا کسب کند. اکنون شما می توانید نسخه ی کامل این بازی را به همراه نسخه The Titans با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

 



ادامه مطلب

[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:,

] [ 16:35 ] [ Leonardo ]

[ ]

تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider Underworld

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

 

توضیحات بازی: توم ریدر: دنیای زیرین(به انگلیسی: Tomb Raider: Underworld)‏، یا تام ریدر ۸، هشتمین بازی سری توم ریدر است که در نوامبر ۲۰۰۸ منتشر شد، این بازی توسط کریستال داینامیکس ساخته شده‌است. که اکثر گیمر ها با آن خاطرات خوبی دارند.این بازی توسط کمپانی معروف Eidos Interactive منتشر و توسط Crystal Dynamics ساخته و حمایت شد.شرح بازی Tomb Raider: Underworld : توم ریدر: افسانه (به انگلیسی: Tomb Raider: Legend) یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت ایدوس اینتراکتیو است. این بازی در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۰۸ عرضه شده و سازنده آن کریستال داینامیک و طراح آن داگ چرچ است.

تام ریدر از نظر بسیاری از نقدپردازان بازی مورد توجه قرار گرفت. IGN با تمجید از این بازی اعلام کرد "بازی کاملا خوش ساخت و شخصیت پردازی عالی است." IGN نمره ۹٫۱ از ۱۰ را به این بازی داد که بیشترین نمره در سری‌های توم ریدر محسوب می‌شود. گیم ریدر نمره ۴٫۵ از ۵ را به این بازی داد و اعلام کرد:"یکی از نکته‌های جالب این بازی این هست که هیچ قسمتی از بازی شبیه قسمت‌های دیگر نیست". گیم اینفورمر نمره ۹٫۲۵ از ۱۰ را به این بازی داد و اعلام کرد: "موقعیت شناسی و توانایی‌های شخصی در این بازی بسیار زیبا کار شده است.

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:,

] [ 13:41 ] [ Leonardo ]

[ ]

مکس پین ۳ – Max Payne 3

مکس پین 3   Max Payne 3

 

توضیحات بازی: پس از سال ها انتظار بازی Max Payne 3 مکس پین ۳ از سری بازی های مکس پین وارد بازاز شد. حتما تمامی شما با بازی مکس پین آشنایی دارد و بازی کرده اید. بازی مکس پین ۳ ادامه روی بازی مکس پین ۲ می باشد و پس از هشت سال کارگاه بازنشته ی پلیس نیوروک مکس پین را باشخصی به نام رائول آشنا می سازد. رائول نیز یک کار جدید به مکس پین میشنهاد می دهد. مکس پین نیز با قبول این کار از شهر خود یعنی نیوروک به سائوپائولوی برزیل مسافرت می کنند. کار مکس پین در سائوپائولو محافظت از یک خانواده ی بسیار پول دار است. که دشمنان بسیاری دارد. بعد از مدتی فابیانا همسر رئیس جدید مکس پین روبوده می شود. و برای آزادی آن حدود ۳ملیون دلار تقاضا می کند. مکس پین نیز با پول ها سر قرار حاضر می شود اما یک تبهکار دیگر پول ها را از مکس پین می دزد و تمام قرارها بهم می خورد در ادامه مکس پین برای آزادی فابیانا مشکلات زیادی را متحمل می شود و در نهایت موفق به آزادی وی می شود.

از جالبیت های دیگر این بازی می توان به آهسته نمودن زمان اشاره کرد این قابلیت به مکس پین اجازه می دهد تا تیراندازی دقیتری داشته باشدو بهتر نشاگیری کند.همچنین می توان به قابلیت جدیدی اشاره نمود که پس از گشتن گروهی هنگامی که آخرین تیر را بر آخرین نفر شلیک می کند.دوربین به طور کامل حرفه ای مسیر گلوله را طی می کند وچگونگی کشته شدن فرد را به صورت  واضح به رخ می کشد. از دیگر امکانات این بازی می توان به وجود انیمشین های کاملا گرافیکی اشاره نمود که در نوبه ی خود منحصر به فرد می باشد و محیطی بسیار جالب را برای گیمر محیا می سازد. این بازی را می توان جز بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ دانست زیرا هم داستان بازی بسیار زیبا و جالبی دارد هم از گرافیکی خوبی برخوردار است


ادامه مطلب

[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:,

] [ 13:38 ] [ Leonardo ]

[ ]

جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Episode From Liberty City

 

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

 

توضیحات بازی: آماده شوید تا جدیدترین سری از بازی های پرطرفدار GTA را بگونه ای که تاکنون هرگز نظیر آن را ندیده اید تجربه نمایید! این نسخه از بازی پیش از این بصورت انحصاری برای کنسول PC و PS3 عرضه شده بود، سرانجام پس از مدتها انتظار در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی برروی پلتفرمهای Xbox 360  نیز منتشر گردید. این نسخه از بازی شامل کاراکترهای جدید، اسلحه های پیشرفته و جدید، نبردهای آنلاین چندنفره جدید و دو داستان جدید با گرافیک و افکتهای ویژه عالی می باشد، این دو داستان تحت عنوان های The Lost and Damned  و  The Ballad of G4y Tony می باشند که درآنها بصورت مستقل با دو شخصیت متمایز وارد دنیای شهر Liberty City می شوید.

گیم پلی این بازی بیشتر شبیه به San Andreas است که در آن کارهای عجیب زیادی مثل پرش با چتر از هلی کوپتر، پرش از ماشین بر روی قطار و … انجام می دهید،  اسلحه های جدیدی نیز به این عنوان اضافه شده اند، از جمله یک سلاح با قابلیت شلیک ۲۰۰ گلوله و بمب هایی با قابلیت انفجار از راه دور. نکته مهم در مورد این نسخه تکمیلی این است که خود مستقل می باشد و نیازی به نصب و داشتن نسخه اصلی بازی Grand Theft Auto IV را برای استفاده از این نسخه را نخواهید داشت.

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:,

] [ 13:33 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی ماجراجویانه The Experiment 2008

دانلود بازی ماجراجویانه The Experiment 2008

بازی The Experiment از جمله بازی های بسیار زیبا در سبک Adventure یا همان ماجراجویانه می باشد. شما در این بازی کنترل زنی را بر عهده دارید که در ذهن او سوالات بسیار زیادی وجود دارد مانند من کی هستم؟ اینجا کجاست؟ من اینجا چکار می کنم و … در واقع بازی از جایی آغاز میگردد که شما درون یکی از اتاق های یک کشتی زندانی شده اید که در این اتاق تمام وسایل کنترل کشتی مانند رادارها, مانیتورها, نقشه ها و … قرار دارد. در حین اینکه در حال نگاه کردن به مانیتور هستید ناگهان صدای فریاد زنی به گوش می رسد که درخواست کمک می کند اما شما نمی توانید به صورت مستقیم با او ارتباط برقرار کنید در نتیجه برای یافتن او و یافتن پاسخ سوال های خود به ناچار مجبور به پیدا کردن راهی برای خارج شدن از اتاق هستید. این بازی بسیار مهیج و در عین حال سردرگم کننده است زیرا در ابتدا هیچ اطلاعاتی در اختیار گیمر نیست و فقط باید وارد اتاق های مختلف این کشتی بسیار بزرگ شود تا بتواند آن زن و نیز راه فرار از این کشتی را پیدا کند. البته در اتاق های مختلف این کشتی سر نخ هایی نیز برای رهایی از این کشتی و یافتن پاسخ های شما وجود دارد که باید آنها را پیدا کنید و با کنار هم قرار دادن آنها به یک نتیجه دقیق برسید که ممکن است به نتیجه ای که رسیدید اشتباه باشد و مثلآ برای یافتن کد ورود به یک اتاق کل مسیر را اشتباه بروید از این رو داشتن فکر و دقت بالا در این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد.

به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:,

] [ 20:26 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتری جدید و جذاب اتومبیلرانی Superstars V8: Next Challenge

21awitu.jpg
این بار در میهن دانلود قصد داریم بازی زیبایی که به تازگی منتشر شده و در یکی از سبک های پرطرفدار بازی های کامپیوتری ساخته شده را برای شما کاربران عزیز میهن دانلود قرار دهیم.
بازی Superstars V8: Next Challenge جدیدترین بازی ساخته شده با سبک اتومبیلرانی می باشد که این بازی جدید از جذابیت و هیجان و همچنین گرافیک بسیار خوبی برخوردار می باشد.
در این بازی شما می توانید از میان مدل های مختلفی از اتومبیل ها که از شرکت های معتبر دنیا در بازی قرار داده شده اند انتخاب کنید و با دیگر رقبا در میان جاده هایی متنوع و جذاب که با گرافیک بالایی که ساخته شده اند به واقعیت شبیه است ، به مسابقه بپردازید. با پیروزی در رقابت ها و گرفتن جوایز مختلف می توانید در انتخاب مدل های اتومبیل بیشتر تنوع داشته باشید و اتومبیل های پیشرفته تر را از حالت قفل بیرون آورید. این بازی از گرافیک سه بعدی عالی برخوردار است و با توجه به سبک سرگرم کننده و مهیجی که دارا می باشد ، محدودیت سنی نداشته و همانطور که در عکس بازی مشاهده می نمایید این بازی برای گروههای سنی بالای سه سال مناسب می باشد. همچنین این بازی دارای قابلیتی جذاب می باشد که در این بازی می توانید دو نفره بازی کنید و با دوستان خود در یک مسابقه اتومبیلرانی جذاب به رقابت بپردازید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.


ادامه مطلب

[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:,

] [ 20:5 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی کامپیوتری فرار از زندان Prison Break: The Conspiracy 2010


Prison-Break[www.MihanDownload.com].jpg دانلود رایگان بازی فرار از زندان با لینک مستقیم به مناسبت فرا رسیدن سال نو
همانطور که استحضار داريد يکي از بهترين سريال هاي حال حاظر جهان سريال فرار از زندان است که افراد زيادي را در سراسر جهان مجذوب خود ساخته است . سريالي سراسر هيجان و ديدني که با صحنه هاي جذابش بيننده را به وجد مي آورد . اين سريال در سال 2005 ميلادي شروع به ساخت شده است و تا سال 2008 نيز ساخت آن ادامه داشت . اخيرا مسئولان اين فيلم در صدد هستند تا فصل جديدي از اين سريال جذاب و سراسر هيجان را توليد و منتشر کنند.در بين فصل هاي اين سريال جذاب فصل 1 طرفداران بيشتري دارد. در همين راستا بازي اين سريال جذاب و ديدني نيز به سبک هاي مختلف توسط کمپاني هاي مختلف ساخته و منتشر شد اما اين بازي ها تقلبي بودند و شخصيت هاي سريال فرار از زندان در آن ديده نمي شدند . امروز ميهن دانلود قصد دارد نسخه ي اصلي اين بازي جذاب را در اختيار کاربران خود قرار دهد . نسخه ي اصلي اين بازي هيجان انگيز که هنوز در هيچ سايتي يافت نمي شود . حجم اين بازي جذاب و پر طرفدار در حدود 4.4 گيگابايت  مي باشد . مي توانيد تصاويري از محيط اين بازي را در ادامه ي مطلب ببينيد و خود شاهد محيط گرافيکي بازي باشيد . اين بازي برگرفته از فصل اول سريال فرار از زندان است .شخصيت هاي بازي بسيار شبيه به بازيگران سريال مي باشند . شما در نقش Tom Paxton نماينده ي مخفي Company هستيد كه فرستاده ميشود به زندان دولتي Fox River كه بتواند اطلاعاتي را در باره ي Michael Schofield به دست آورد . Schofield تحت شرايط مرموزي به زندان آمده است . او يك دزد بانك نيست ، او يك مهندس ساختمان است و دليلي براي دزدي از بانك ندارد . داستان بازي از زماني آغاز مي شود كه Tom Paxton و Michael Schofield در اتوبوس به سمت زندان حركت مي كنند . Paxton مشغول يادداشت برداري صوتي از همه چيز كه در اطراف اوست مي باشد زيرا براي او انگيزه هاي Company براي اين كار مبهم بوده است . مايكال در عين حال با برادرش قرار ملاقات مي گذارد تا بفهمد آيا كسي هست كه بتواند او را از زندان فراري دهد. بازي شامل انواع مختلفي از گيم پلي هاست . شما مي توانيد از دست زندان بان ها فرار كنيد همچنين مي توانيد يك دعوا در زندان به راه بندازيد . مي توانيد با استفاده از كيسه شني تمرين مشت زني بكنيد . زندان داراي يك باشگاه زير زميني است كه توسط گارد ها اداره مي شود . شما ميتوانيد به آنجا برويد و به مشت زني و مسابقه مشغول شويد تا در آمدي كسب كنيد و بتوانيد خالكوبي جديدي روي دست خود داشته باشيد . پشتيباني و انجام تمام اين كار ها براي اين است كه شما دريابيد كه هدف اصلي و نهايي برادران  Schofield چيست . تقريبا تمام كاراكتر ها در بازي با شخصيت هايشان در فيلم مطابقت دارند به غير از Dr. Sara Tancredi .لايسنس كردن شخصيت ها و چهره هايشان توسط ZootFly به خوبي انجام شده و موتور گرافيكي بازي به خوبي توانسته چهره ي واقعي شخصيت ها را در سريال در بازي هم پايه ريزي كند . در طول بازي اتفاقات شگفت انگيز زيادي را مشاهده خواهيد کرد . بايد فکر خود را با کار بندازيد و در موقعيت هاي مختلف واکنش هاي خاصي را انجام دهيد


ادامه مطلب

[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:,

] [ 20:3 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی MotoGP 13 مسابقات حرفه ای موتور

 دانلود بازی MotoGP 13 مسابقات حرفه ای موتور
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|نسخه ی RELOADED|

نام بازی: MotoGP™13
پلتفورم : PC
ژانر: Racing, Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Milestone S.r.l.
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Milestone S.r.l.
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

سوارکاران سال 2013 ،تیم ها و جلوه های بصری و صوتی بی نظیر همگی جهت خلق یک شگفتی در دنیای ریسینگ در کنار هم جمع شده اند.این بازی هم یک بازی ریسینگ و هم یگ بازی شبیه سازی با یک گرافیک فوق اعلاده واقعی با رابط بی نظیر است.مشخصه ی واضح و قابل رقابت این بازی لیگ ها و مسابقات حرفه ای و وفوق حرفه ای آن است.

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ جمعه 31 خرداد 1392برچسب:,

] [ 15:56 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Remember Me خاطرات مبهم

 دانلود بازی Remember Me خاطرات مبهم
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|نسخه ی BLACK BOX|

نام بازی: Remember Me
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person / Stealth
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : DONTNOD Entertainment
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

اینجا پاریس سال ۲۰۸۴ است ؛ شهری که حالا نئو-پاریس نامیده میشود. صنایع  Memorize در این شهر ؛ ماشین جدیدی اختراع کرده است که Sensen نمایده میشود و قادر است افکار نوع بشر را به حالت دلخوانش ویرایش کند.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

] [ 22:3 ] [ Leonardo ]

[ ]


.. آیا میتوانید بر ترس خود غلبه کنید؟! ..


در بخش فقیرنشینی شهر Oldtown مطب جراحی دکتر مل آماده کار است. خودتان را برای دیدن قبرستان اماده کنید زیرا طیف وسیعی از بیمارانی حواس پرت و عجیب غریب در انتظار شما هستند. با استفاده از همه وسایل پزشکی دکتر مل آیا میتوانید بیماری آنها را قبل از طلوع آفتاب تشخیص دهید؟ این بازی بسیار اعتیاد اور می باشد و دارای محیطی بسیار جالب و کاربر پسند می باشد.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

] [ 21:58 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه