گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

منطقه تباهی: فروپاشی – State Of Decay Breakdown Pc Game

| دانلود بازی منطقه تباهی: فروپاشی – State Of Decay Breakdown برای کامپیوتر |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه SkidRow بازی State Of Decay Breakdown با لینک مستقیم ##

 

منطقه تباهی: فروپاشی   State Of Decay Breakdown

 

توضیحات بازی:  منطقه تباهی: فروپاشی – State of Decay Breakdown عنوان یک بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط Microsoft Studios طراحی و ساخته شده است و شرکت Undead Labs برنامه توسعه پذیری آنرا بدست گرفت. در واقع این بازی شامل یک DLC به همراه نسخه کامل بازی است که بصورت رسمی منتشر شده است. اینجا آخر زندگی است, زامبی ها تمام شهر را گرفته اند و فقط عده ای بازمانده بصورت پراکنده زنده هستند سعی بر خلق یک جامعه قوی در دنیای آخرالزمان را دارند. سبک بازی سوم شخص اکشن است و بازی بصورت Open World میباشد, کل نقشه بازی برای شما در دسترس است, مواظب باشید چراکه در هر قسمت زامبیها وجود دارند.
در واقع شما باید جان خود حفظ کرده و با استفاده از سلاح ها و تامین وسایل مورد نیاز در مقابل زامبی ها بایستید و به بازمانده های دیگر کمک کنید. میزان استقامت محدود شما باعث می شود تا نتوانید در درگیری های بزرگ شرکت کنید. همیشه باید سعی کنید که مبارزه های خود را بدون سر و صدا به پایان برسانید، چون ایجاد صدا باعث می شود که زامبی های بیشتری به سمت شما بیایند. گرافیک بازی در مقابل با حجم کم بازی بخوی طراحی شده است و بازی از قدرت گیم پلی خوبی بهره میبرد. در نتیجه انجام حملات شجاعانه برای غذا و مهمات، و نجات دیگر بازماندگان با استعدادهای منحصر به فرد از ویژگی های دیگر این بازی است.

برای دانلود و نقد بازی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب

[ سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:,

] [ 14:48 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3

ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3 Pc Game

| دانلود بازی ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

 

ماهی کوچولو 3   Fishdom 3

 

توضیحات بازی: نسخه سوم از بازی زیبا و پرطرفدار "Fishdom" که طبق گفته ی شرکت تولید کننده نسبت به دو نسخه ی پیشین از هر نظر پیشرفته تر است و تجربه ی بهتری را برای بازی باز فراهم می آورد.این نسخه از نظر گرافیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.در این بازی که در زیر دریا انجام می شود شما می بایست آیتم های شبیه به هم را کنار هم بچینید و با کسب امتیاز از هر مرحله عبور کنید.در این بازی بیش از ۱۵۰ محیط آبی برای شما طراحی شده تا بازی یکنواختی را تجربه نکنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,

] [ 23:13 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی یگان فرماندهی ویژه – Carrier Command Gaea Mission

یگان فرماندهی ویژه – Carrier Command Gaea Mission Pc Game

| دانلود بازی یگان فرماندهی ویژه – Carrier Command Gaea Mission برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه Reloaded بازی Carrier Command Gaea Mission با لینک مستقیم ##

 

یگان فرماندهی ویژه   Carrier Command Gaea Mission

 

توضیحات بازی:  بازی یگان ویژه – Carrier Command Gaea Mission یک بازی استراتژیکی می باشد که به تازگی منتشر شده است . در پی جنگ سختی که بین اتحادیه United Earth و اتحادیه Asian Pacific رخ داد، زمین به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شد. تنها امید باقی مانده در سیستم خورشیدی است، جایی که برج ثور ماه ، کلید بازیابی منابع آب زمین که کاهش یافته اند می باشد. شما به عنوان عضوی از این جنگ و باقی مانده نیروهای UES، با نام سروان Myric مامور یک وسیل نقلیه نظامی شده است. با پیمودن دریاها و برقرار شبکه پایگاه های دریایی، ماموریت شما شکار دشمن می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,

] [ 23:10 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی منطقه تباهی: فروپاشی – State Of Decay Breakdown

ندای وظیفه: گروه ضربت – Call Of Duty Strike Team

| دانلود بازی ندای وظیفه: گروه ضربت – Call Of Duty Strike Team برای آندروید |

دانلود بازی ندای وظیفه: گروه ضربت – Call Of Duty Strike Team با لینک مستقیم

 

ندای وظیفه: گروه ضربت | Call Of Duty Strike Team  آندروید

 

توضیحات بازی: بالاخره پس ازمدت ها بازی پرطرفدار، هیجان انگیز و کم نظیر ندای وظیفه با عنوان Call of Duty®: Strike Team در پلی استوری برای کاربران اندرویدی منتشر شد!! Call of Duty®: Strike Team بازی جدید با گرافیکی خیره کننده و خارق العاده در سبک بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد. هم اکنون سال ۲۰۲۰ می باشد؛ در حالی که در میان ابر قدرت های جهان تنش و درگیری ایجاد شده است ؛ ناگهان ارتشی ناشناخته به کشور آمریکا حمله می کند و شما در نقش یک فرمانده ی ارتش وظیفه دارید تا دراین جنگ از کشور دفاع کنید! ماموریت شما این است که رهبری یک تیم عملیات ویژه در یک تلاش جهانی برای از بین بردن دشمنان را بر عهده بگیرید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی تیراندازی واقعی را در اندرویدفون خود تجربه کنید!

در این بازی فوق العاده زیبا شما می توانید از میان دو حالت مختلف اول شخص و سوم شخص یکی را با دلخواه انتخاب کنید و پا در میدان نبردی کاملا واقعی بگذارید! در حالت کمپین شما می توانید به صورت تک نفره به جنگ دشمنان رفته و با آنان مبارزه کنید و در حالت زنده ماندن باید برای زنده ماندن خود دست به هر کاری بزنید تا بتوانید خود را زنده نگه دارید! این امکان نیز در بازی فراهم گردیده است تا تیم اعضای گروه خود را با سلاح های جدید و زره های مختلف سفارشی سازی کنید !

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,

] [ 23:5 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه