گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

 
|FULL ENGLISH+RUSSIAN|
|
پچ زبان انگلیسی و سایز زبان ها  به پست اضافه شد|

نام بازی: THE AMAZING SPIDERMAN
پلتفورم : PC
ژانر:اکشن
تاریخ انتشار جهانی : Jun 26, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Jun 26, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Jun 26, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : 
حمایت توسط : Beenox
درجه بندی سنی : T (Mild Language, Mild Suggestive Themes, Violence)
قابلیت آنلاین:دارد

 
قدرت بی منتهای مرد عنکبوتی در سری بازی THE AMAZING SPIDERMAN تنها در محیط بازی و میدان نبرد و آن هم توسط شما به نمایش گذاشته می شود. THE AMAZING SPIDERMAN بازگشته تا با فن های بی نظیر شما را مبهوط خود نماید. ناگفته های پیتر پارکر را میتوان به وضوح مشاهده کرد.
  
 

 دانلود بازی THE AMAZING SPIDERMAN مرد عنکبوتی شگفت انگیز دانلود بازی THE AMAZING SPIDERMAN مرد عنکبوتی شگفت انگیز دانلود بازی THE AMAZING SPIDERMAN مرد عنکبوتی شگفت انگیز دانلود بازی THE AMAZING SPIDERMAN مرد عنکبوتی شگفت انگیز دانلود بازی THE AMAZING SPIDERMAN مرد عنکبوتی شگفت انگیز دانلود بازی THE AMAZING SPIDERMAN مرد عنکبوتی شگفت انگیز دانلود بازی THE AMAZING SPIDERMAN مرد عنکبوتی شگفت انگیز دانلود بازی THE AMAZING SPIDERMAN مرد عنکبوتی شگفت انگیز

[ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:,

] [ 20:47 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي دزد pirates

بازی اکشن و مهیج دزدان دریایی Pirates Legend of the Black Buccaneer 3

Pirates Legend of the Black Buccaneer 3 از جمله بازی های مبارزه با شمشیر می باشد. شما در این بازی نقش کنترل ملوان Francis Blade را دارید که مسیر کشتی او پس از گرفتار شدن در طوفانی سهمگین تغییر یافته و در جزیره ای بسیار عجیب و غریب به گل نشسته است. در این جزیره شما باید با دزدان دریایی و همچنین موجوداتی عجیب و غریب که به شکل اسکلت هستند مبارزه کنید و آنها را شکست دهید تا به گنجینه طلا پنهان شده در جزیره دست یابید. سلاح مبارزه ی شما در این بازی تنها یک شمشر است. البته این بازی علاوه بر سبک مبارزه و اکشن در برخی از مراحل به صورت معما گونه نیز می باشد دراقع در میان مراحل بازی شما با معما هایی رو به رو می شوید که برای حل آنها باید از ذهن خود کمک بگیرید. این بازی از محیط کاملآ سه بعدی و گرافیک بسیار عالی نسبت به حجم کم آن برخوردار است.

 

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:15 ] [ Leonardo ]

[ ]

دالنود بازي كرش

دانلود بازی ایرانی حمله کراش Crash Adventures 1.0.4 Full

حتمآ اکثر علاقه مندان به بازی های پلی استیشن با بازی معروف کراش آشنایی دارند. اینبار یک گروه ایرانی اقدام به ساخت این بازی به صورت فلش برای کامپیوتر کرده است. شما در این بازی که با نام Crash Adventures می باشد کنترل کراش را بر عهده خواهید داشت که در هر مرحله باید تکه های ماسک اوکا اوکا را بیابد تا بتواند به مرحله بعدی راه پیدا کند. در طول مسیر موجوداتی مانع کار شما خواند شد که باید آنها را نابود کنید. علاوه بر این در طول مسیر می توانید به جمع آوری امتیاز بپردازید و همچنین از بسته هایی که باعث افزایش قدرت کراش می شوند استفاده نمایید. از ویژگی های این بازی میتوان به داشتن گرافیک بسیار مناسب همراه با افکت های بسیار جالب اشاره نمود.
 

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

 

 

[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:13 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي مبارزه جودو

 

بازی بسیار جالب مسابقات جودو David DouiLLet Judo

David DouiLLet Judo از جمله بازی های پر طرفدار شبیه سازی ورزش جودو می باشد که می توانید آنرا در کامپیوتر خود انجام دهید. تمامی قوانین ورزش جودو در این بازی حکم فرماست و شما باید با رعایت قوانین با حریفتان مبارزه کنید. این بازی دارای بازیکنان متعددی بوده و همچنین مسابقات در مناطق مختلف برگزار میگردد که موجب جذابیت و تنوع در انجام مسابقات میشود. علاوه بر این فنونی که شما در این بازی برای مبارزه با حریفتان استفاده می کنید همگی بر گرفته از ورزش جودو است. گرافیک این بازی نسبت به حجم آن در حد بسیار خوبی است و میتوان با داشتن یک سیستم معمولی نیز این بازی را در کامپیوتر نصب و بازی کرد.


برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:12 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي just caise 2

دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Just Cause 2

 

Just Cause 2 نام بازی بسیار جالبی است که در آن شما با گروه های مافیایی رو به رو هستید و باید با آنها مقابله کنید. برخی این بازی را مانند بازی GTA می دانند و در برخی موارد حتی نسخه شماره 2 آنرا سرتر از بازی GTA می دانند چرا که در این نسخه جدید که پس از گذشت چند سال از انتشار نسخه شماره 1 آن منتشر شده گرافیک بازی به صورت چشمگیری افزایش یافته و همچنین امکانات و قابلیت های جدیدی به شخصیت اول بازی نیز اضافه گردیده است. شما در این بازی کنترل فردی به نام ریکو را در اختیار خواهید داشت که بعد از به پایان رساندن ماموریت خود در نسخه شماره 1 بازی در جزیره Panau در حال استراحت و گذراندن تعطیلات می باشد که مجددآ با پیشنهاد جدیدی که به او می شود قصد نفوذ به گروه های مافیایی را دارد تا در آخر فرد شروری بنام Tom Sheldon را بکشد. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
CPU: Dual-core CPU with SSE3 (Intel Pentium D at 3.0 GHz or AMD Athlon 64 X2 4200)
RAM: 2 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics Cards: nVidia GeForce 8800 Series or ATI Radeon HD 2600 Pro
Graphics Memory: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 10 Compatible
DirectX: Version 10

تصاویری از محیط بازی:

Just Cause 2 ScreenShot 1
Just Cause 2 ScreenShot 2
Just Cause 2 ScreenShot 3
Just Cause 2 ScreenShot 4
Just Cause 2 ScreenShot 5

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

 

[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:11 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي فوتبال خياباني

بازی بسیار جالب فوتبال خیابانی Urban Freestyle Soccer


Urban Freestyle Soccer بازی پر طرفداری است که بر گرفته از فوتبال خیابانی می باشد. این بازی بر خلاف سایر بازی های فوتبال که در چمن برگزار می شوند دارای محیطی کاملآ متفاوت می باشد. در واقع شما این بازی را در خیابان و محل هایی که زمین آنها آسفالت است انجام می دهید. بازیکنان این بازی با لباس های یک دست بازی نمی کنند بلکه هر یک با لباس معمولی و طبیعی در یک تیم هستند. همچنین هر کدام از بازیکنان دارای مهارت های ویژه ای در دریبل و جا گذاشتن بازیکن مقابل خود است به عنوان مثال انجام حرکات آکروباتیک در هنگام دریبل بازیکن مقابل یکی از حرکاتی است که بازیکنان از آن در بازی استفاده می کنند. شما میتوانید این بازی را به صورت تک نفره و یا دو نفره با دوستانتان انجام دهید و از بازی کردن به سبک فوتبال خیابانی لذت ببرید.

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

 

[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:3 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي اداره ي شهر

دانلود بازی Monopoly Tycoon   بازی کم حجم و جذاب مدیریت شهر

 

دانلود بازی Monopoly Tycoon

 

برای امروز دوستان عزیز دانلود بازی Monopoly Tycoon یک بازی کم حجم، سرگرم کننده و جذاب برای مدیریت شهر رو آماده دانلود کرده ایم که یادآور روزهای خوش کودکی می باشد ! بسیاری از ما نام مونو پولی را از زمان کودکی خود به خاطر دارید . به دلیل محبوبیت این سری بازی ها ، تولید کنندگان گیم های رایانه ای به این فکر افتادند که این گونه بازی های سرگرم کننده و جذاب را وارد دنیای مجازی کنند و اینگونه بود که این محبوبیت موجب ساخته بازی های کامپیوتری ، پس از بازی های فکری و صفحه ای شد .بهتر است کمی با نسخه ی کامپیوتری بازی آشنا شویم ، پس با ما همراه شوید .

 

شروع بازی monopoly tycoon در سال ۱۹۳۰ اتفاق می افتد که کاربر با سرمایه ای کم بازی را آغاز کرده و باید کارو بار خود را حرفه ای تر دنبال کند . به مرور زمان امکان فروش محصولات جدیدتر با تکنولوژی بالاتر ایجاد می شود و این بر جذابیت بازی می افزاید . همچنین می توانید با استفاده از طرح های ساختمانی و معماری که به فکرتان خطور می کنند به ساخت و ساز انواع بنا ها و ساختمان هایی که برای یک شهر واقعی نیاز است بپردازید . در مجموع این بازی یک بیزینس را خیلی خوب شبیه سازی کرده و کاربران سایت معتبر Gamespot نمره ی خیلی خوب یعنی ۸.۵ را به این بازی داده اند . پیشنهاد می کنیم شما هم این بازی سرگرم کننده را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم مونوپولی Monopoly Tycoon رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Monopoly Tycoon :

-    گرافیک فانتزی و جذاب بازی
-    حجم بسیار مناسب بازی
-    تجربه ی جدید در دنیای بازی های کامپیوتری
-    قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله ۷
-    مناسب برای تمام سنین
-    و …

 

 

 

دانلود بازی Monopoly Tycoon   بازی کم حجم و جذاب مدیریت شهر

 

 

دانلود بازی Monopoly Tycoon   بازی کم حجم و جذاب مدیریت شهر

 

Monopoly Tycoon is a construction and management simulation PC game published in 2001. The player operates a business that owns stores and apartments in a city derived from the Monopoly board game. Instead of using dice, the game relies more on the speed and innovativeness of the players. In the standard mode, the user plays against the AI opponents. In the multiplayer version, players go against other online players in order to gain victory.

 

سیستم مورد نیاز بازی Monopoly Tycoon :

System: PII 233 or equivalent
RAM: 64 MB RAM
CD-ROM: 4X CD-ROM
Video Memory: 8 MB VRAM
Hard Drive Space: 90 MB
DirectX: DirectX v8.0

 

 

توجه :

برای اجرای بازی ابتدا پوشه بازی را از حالت فشرده خارج کرده سپس به ترتیب فایل های Regsetp و mc.exe را اجرا نمایید.

 

 

دانلود بازی Monopoly Tycoon   بازی کم حجم و جذاب مدیریت شهر فرمت: EXE

دانلود بازی Monopoly Tycoon   بازی کم حجم و جذاب مدیریت شهر حجم: ۴۲ مگا بایت

دانلود بازی Monopoly Tycoon   بازی کم حجم و جذاب مدیریت شهر دانلود: دانلود بازی Monopoly Tycoon مستقیم | لینک کمکی

دانلود بازی Monopoly Tycoon   بازی کم حجم و جذاب مدیریت شهر رمز: www.yasdl.com

دانلود بازی Monopoly Tycoon   بازی کم حجم و جذاب مدیریت شهر منبع: یاس دانلود

[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,

] [ 17:57 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي اكشن SERIOUSOSAM 1

دانلود بازی کم حجم، اکشن و پرطرفدار Serious Sam 1 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Serious Sam 1 برای کامپیوتر

 

از این پس هر از چندگاهی می خواهیم شما عزیزان را با بازی های قدیمی و خاطره انگیز سورپرایز کنیم ! و برای شروع میخواهیم با سری بازی های Serious Sam  یا سام ماجراجو که یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی ها در سبک اکشن می باشند شروع کنیم . این بازی یکی از غول های دنیای بازی های رایانه ای به شمار می رود . بازی فوق العاده جذاب و پرطرفداری که  نسخه ی اول آن در سال ۲۰۰۱ تولید و منتشر شد که در همان زمان هم بلافاصله تحول عظیمی در دنیای بازی های رایانه ای به پا کرد .

 

ما در این ساعت میخواهیم شما را با اولین ورژن این این بازی خاطره انگیز و محبوب آشنا کنیم . داستان بازی شرایط و محیط مبارزه ی بشر با شیاطین و موجودات پلید کهکشانی را روایت میکند و تمامی اتفاقات و نبرد ها در کشور مصر روی میدهد . مبارزات نفس گیر و جذابی که شما را ساعت ها درگیر خود خواهد کرد . گیمر های قدیمی که این بازی را تجربه کرده باشند میدانند که سام ماجراجو میتواند عنوان بازی اعتیاد آور را به سادگی یدک بکشد ! فکر میکنم دیگر نیاز نیست بدانید که این نسخه از سری بازی های سام ماجراجو (Serious Sam 1) توانست نمره ی بسیار عالی ای را از منتقدان بازی های رایانه ای کسب کند و خود را در این صنعت عظیم جاودانه نگاه دارد . پیشنهاد میکنیم که در سال ۲۰۱۳ یکی از جذاب ترین بازی های سال ۲۰۰۱ را تجربه کنید .

 

 

 

دانلود بازی کم حجم، اکشن و پرطرفدار Serious Sam 1 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم، اکشن و پرطرفدار Serious Sam 1 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم، اکشن و پرطرفدار Serious Sam 1 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم، اکشن و پرطرفدار Serious Sam 1 برای کامپیوتر

 

 

Serious Sam is the first video game (released in two episodes) in the Serious Sam series. It is a first-person shooter (with third-person shooter options) created by the Croatian development house Croteam. Originally released for the PC market only, Serious Sam’s rising popularity resulted in the porting of the series to a number of different platforms, including the Xbox, GameCube, PlayStation 2 and Xbox Live Arcade, among others.

دانلود بازی کم حجم، اکشن و پرطرفدار Serious Sam 1 برای کامپیوتر فرمت: EXE

دانلود بازی کم حجم، اکشن و پرطرفدار Serious Sam 1 برای کامپیوتر حجم: ۱۳۸ مگا بایت

دانلود بازی کم حجم، اکشن و پرطرفدار Serious Sam 1 برای کامپیوتر دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

دانلود بازی کم حجم، اکشن و پرطرفدار Serious Sam 1 برای کامپیوتر رمز: www.yasdl.com

دانلود بازی کم حجم، اکشن و پرطرفدار Serious Sam 1 برای کامپیوتر منبع: یاس دانلود

 

[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,

] [ 12:13 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي رزميkarataka
 

دانلود نسخه ی کم حجم بازی رزمی و اکشن Karateka برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Karateka برای کامپیوتر

 

در این ساعت نسخه ی کم حجم بازی رزمی و زیبای Karateka را که یکی از جدید ترین شاهکار های سازنده ی معروف بازی های شاهزاده ی ایرانی می باشد را برای کاربران عزیز یاس دانلود آماده کرده ایم . این بازی علی رغم حجم نسبتا کم دارای گرافیک بسیار بالایی بوده و از داستان قدرتمندی در آن استفاده شده است . داستان بازی از این قرار است که شما برای رسیدن به عشق خود در کشور ژاپن به مبارزات کاراته می پردازید تا در محیطی کلاسیک و هیجان انگیز Mariko را از دست evil warlord Akuma نجات دهید .

 

البته کار بسیار مشکل است و برای رسیدن به خواسته خود در این بازی باید با مبارزان مختلف وارد مبارزه شوید که هر کدام شیوه ی متفاوتی برای مبارزه با شما دارند . در این بین شما دشمنانی هم دارید که میخواهند مدرسه آموزشی شما را ویران کنند و شما را نیز از پای در بیاورند . در این بازی کم حجم و سرگرم کننده ، شاهد حرکاتی غیرقابل پیش بینی و موقعیت های متفاوت مبارزه ای خواهید بود که هر یک زیبای های بازی رو دوچندان میکند . همچنین داستانی بسیار هیجان انگیز این بازی نقطه ی قوت آن می باشد . اگر به مبارزه های فانتزی و یا حرکات رزمی دیدنی علاقه دارید Karateka را حتما تجربه کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Karateka را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

دانلود نسخه ی کم حجم بازی رزمی و اکشن Karateka برای کامپیوتر

 

 

دانلود نسخه ی کم حجم بازی رزمی و اکشن Karateka برای کامپیوتر

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Karateka :

OS: Windows XP / Vista / 7
Cpu: Intel Dual Core  ۱.۵ GHz
Ram: 1 GB
Video Card: 256 MB
DirectX: DirectX 9.0
Hard Drive: 1 GB

 

دانلود نسخه ی کم حجم بازی رزمی و اکشن Karateka برای کامپیوتر فرمت: EXE

دانلود نسخه ی کم حجم بازی رزمی و اکشن Karateka برای کامپیوتر حجم: ۵۲۰ مگا بایت

دانلود نسخه ی کم حجم بازی رزمی و اکشن Karateka برای کامپیوتر دانلود: دانلود بازی Karateka مستقیم | لینک کمکی

دانلود نسخه ی کم حجم بازی رزمی و اکشن Karateka برای کامپیوتر رمز: www.yasdl.com

دانلود نسخه ی کم حجم بازی رزمی و اکشن Karateka برای کامپیوتر منبع: یاس دانلود

 

[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,

] [ 12:11 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي MAX PAYNE

دانلود بازی Max Payne 1   نسخه کم حجم بازی زیبای مکس پین برای PC

 

دانلود بازی Max Payne 1 مکس پین برای PC

 

بازی مکس پین (  Max Payne 1 ) یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ بازی های رایانه ای می باشد که ، به جرات می توان گفت : کمتر کسی را می توان یافت که با دیدن این بازی پس از گذشت چندین سال از تولید آن ، برای انجام مجدد آن وسوسه نشود ! از این رو بازی اکشن و زیبای مکس پین ۱ را برای این ساعت و برای شما کاربران همیشگی یاس دانلود آماده کرده ایم . اگر به داستان بازی اهمیت می دهید ، بهتر است شمارا تا حدودی با داستان فوق العاده ی بازی Max Payne 1 مکس پین آشنا کنیم .

داستان بازی مکس پین زندگی یک پلیس اهل نیویورک است که بعد از ظهر یک روز غم انگیز ، زمانی که به خانه ی خود باز می گردد متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به قتل رسیده‌اند . مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند . مکس متوجه می شود که این ماده ی خطرناک به دلیل عدم نتیجه گیری مورد نظر ، به تولید انبوه نرسیده و مدتی پیش تولید آن رسماً متوقف شده‌ است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است . در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند که که هر بیننده ای را به وجد خواهد آورد .

پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این بازی زیبا را از دست ندهید ، داستان بازی بسیار گیراست و ساعت ها شما را درگیر خود خواهد کرد . در آخر باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای اجرای بازی نیاز به سخت افزار قدرتمند ندارید ، و می توانید این بازی زیبا را برروی اکثر سیستم های رایانه ای و حتی لپ تاپ های ۱۰ اینچ ( مینی ) نیز نصب و اجرا نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی  Max Payne 1  مکس پین را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Max Payne 1 :

-    داستانی فوق العاده جذاب
-    گرافیک عالی و سینمایی بازی
-    صداگذاری زیبا و حرفه ای
-    گیم پلی بسیار مهیج
-    قابل اجرا بر روی تمامی نسخه های ویندوز

 

 

 

 

دانلود بازی Max Payne 1   نسخه کم حجم بازی زیبای مکس پین برای PC

 

 

 

دانلود بازی Max Payne 1   نسخه کم حجم بازی زیبای مکس پین برای PC

 

 

شماره سریال در صورت نیاز :

۱a23-0079-0030-1792-1785

 

دانلود بازی Max Payne 1   نسخه کم حجم بازی زیبای مکس پین برای PC فرمت: EXE

دانلود بازی Max Payne 1   نسخه کم حجم بازی زیبای مکس پین برای PC حجم: ۲۰۰ مگا بایت

دانلود بازی Max Payne 1   نسخه کم حجم بازی زیبای مکس پین برای PC دانلود: دانلود بازی Max Payne 1 مستقیم | لینک کمکی

دانلود بازی Max Payne 1   نسخه کم حجم بازی زیبای مکس پین برای PC رمز: www.yasdl.com

[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,

] [ 12:7 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی جذاب Operation Flashpoint Red River

 

 

بازی استراتژیک Operation Flashpoint Red River

این بازی مستندی از جنگ افغانستان و چین است. گرافیک فوق العاده، صداگذاری طبیعی، کنترل بازی سریع و راحت و همچنین عمل در قالب یک تیم عملیاتی از جذابیت های این بازی است. این بازی تصویری از جبهه جنگ را تداعی و شما را بر روی صندلی میخ کوب می کند.

 

 

 


 

  دانلود :


  حجم  : 4.61 گیگابایت

 

 

 

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part01.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part02.rar

 
Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part03.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part04.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part05.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part06.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part07.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part08.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part09.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part10.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part11.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part12.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part13.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part14.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part15.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part16.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part17.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part18.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part19.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part20.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part21.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part22.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part23.rar

Operation-Red-River(www.vatandownload.com).part24.rar



 

  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com


 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,

] [ 20:11 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی مهیج Worm نسخه سه بعدی جدید 2011

 

بازی مهیج و فکری کرم ها - دومین نسخه سه بعدی 2011

Worms 3D Ultimate - Mayhem 2011

 

این بار وطن دانلود نسخه جدید بازی پرطرفدار و جذاب Worms Ultimate Mayhem را در اختیار کاربران گرامی قرار داده است. در این نسخه از بازی که به تازگی منتشر شده بیش از ۷۰ مرحله ماموریت در بازی به صورت تک نفره وجود دارد که می توان در بخش مولتی پلی هم با سایر بازیکنان به بازی کردن به صورت لوکال و آنلاین بپردازید. این بازی همانند نسخه قبلی به صورت سه بعدی می باشد و دارای محیطی به مراتب قوی تر از نسخه قبلی است. همچنین محیط کاملا امکان تخریب شدن را دارد. ابزار ها، پیشرفت کرده اند و در عین حال حالت کلاسیک این بازی قدیمی را نگاه داشته اند. جلوه های ویژه و صداگذاری خنده دار از جمله خصیصه های این بازی است. امیدواریم از این بازی مهیج، ماجرایی و فکری لذت ببرید.


نکته در خصوص نصب کرک بازی:

لطفا هنگام نصب کرک بازی، آنتی ویروس خود را موقتا غیرفعال نمائید، در غیر این صورت، فایل کرک به عنوان ویروس شناسایی شده و عمل نمی کند.

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,

] [ 20:7 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي Serious Sam 3

 

بازی اکشن و هیجانی Serious Sam 3 - BFE

پس از استقبال بی نظیر از نسخه های اول و دوم، پس از 9 سال با نسخه ای متفاوت از Serious Sam

 

Serious Sam 3 ، عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال 2011 میلادی میباشد.قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید.هم اکنون ویرایش سوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد.دو سری قبلی این بازی در سال های 2001 و 2002 منتشر شد . این در حالی است که استقبال از دو سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم دو سری قبل بازی Serious Sam به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از 9 سال ، نسخه سوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه از بازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است.دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1 , Serious Sam 2 , Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد.سری بازی های سام ماجراجو از روزی که عرضه شد علاقه مندان بسیاری را در سطح جهان نصیب خود کرد.شما از همان اول که وارد بازی می شوید متوجه اصل داستان نمی شوید.شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید.

ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازی همانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است. موتور گرافیکی بازی با توجه به افزایش توانایی رایانه ها در تحمل پردازش های سنگین، افزایش به سزایی داشته است. اگرچه شما می توانید گرافیک آن را برای انواع دستگاه ها طراحی کنید . یکی دیگر از جذابیت های این بازی، تخیلی بودن محیط آن و بزرگی مکان هایی است که سام در آنها پا می گذارد. در ادامه مطلب تصاویری از این بازی، به همراه لینک های دانلود را مشاهده خواهید نمود.
  

 

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,

] [ 20:3 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي مزرعه داري

دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

 

 

روش نصب بازی :

برای نصب بازی ابتدا نرم افزار UltraISO را دانلود نموده و فایل ایمیج بازی را با استفاده از آن اجرا کنید. سپس در تب Tools گزینه Mount to Virtual Drive را انتخاب کنید و بر روی Mount کلیک کنید. حال وارد My Computer شده و وارد درایو جدیدی که در این قسمت ایجاد شده شوید و اقدام به نصب بازی نمایید.

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,

] [ 20:0 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي انگري بردز

Angry Birds Star Wars Java بازی پر طرفدار پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars   جاوا

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و نسخه جاوای نسخه جدید و فوق العاده جذاب از سری بازی های Angry Birds که Star Wars یا همان جنگ ستارگان نام گرفت توسط شرکت Rovio برای گوشی های موبایل ساخته و عرضه شد. هر چند این نسخه گرافیک و کیفیت نسخه PC آن را نداشته ولی از جذابیت بسیاری بهره مند می باشد.

همان طور که اطلاع دارید در نسخه Star Wars بازی پرندگان خشمگین با ظاهری فضایی و شبیه به فیلم جنگ ستارگان به نبرد با دشمنان دیرینه ی خود یعنی خوک ها می روند. Angry Birds Star Wars جاوا دارای ده ها مرحله بسیار سرگرم کننده بوده و قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی های موبایل جدید و قدیمی است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 930 کیلوبایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,

] [ 19:59 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی بت من

بازی جذاب و اکشن بت من

Batman Arkham City

 

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.
Rocksteady تعداد دیوانه واری فنون چندضرب و حرکات رزمی برای هر شخصیت طراحی کرده و خیلی کم پیش می آید که یک سری فنون چندضرب تکراری را مشاهده کنید. حتی در بعضی مواقع می توانید حساب سه نفر را در یک زمان برسید و به لطف شلاق Catwoman می توانید از فاصله دور هم به دشمن ضربه بزنید. مکانیزم مبارزات همچنان همانند قبل بر مبنای سیستم حمله و ضد حمله است که ما چنین سیستم مبارزه ای را در Assassin's Creed هم مشاهده کرده ایم و ضد حمله ها در حقیقت یک سری ضربات تمام کننده بسیار جذاب هستند.
  

 

 

 

تصاویری از بازی Batman - Arkham City:


 

  

 

  دانلود (حجم 12.14 گیگابایت):

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part01.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part02.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part03.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part04.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part05.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part06.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part07.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part08.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part09.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part10.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part11.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part12.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part13.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part14.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part15.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part16.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part17.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part18.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part19.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part20.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part21.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part22.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part23.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part24.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part25.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part26.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part27.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part28.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part29.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part30.rar

 

Batman-Arkham-City(www.vatandownload.com).part31.rar

[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,

] [ 19:51 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي PES 2013

دانلود بازی بی نظیر PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده
 Pro Evolution Soccer 2013
(بخش ویژه وطن دانلود )
شامل دو  نسخه ی RELOADED و  SKIDROW

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

بازی Pro Evolution Soccer  بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد


  

 

 

 شماره سریال نصب بازی : V7TV-W3JX-6CC3-3DDU-Y3W7
پس از نصب و اجرای بازی،در صورتی که هنگام شروع بازی دچار مشکل (Crash) شدید از فایل Crash Fix برای رفع این مشکل استفاده کنید.کافی است این فایل را در محل نصب بازی و در پوشه img کپی کنید و دوباره فایل کرک را کپی کنید. و توجه داشته باشید قبل از کپی کردن فایل ها آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

در صورتی که نسخه اصلاح نشده را دانلود کرده اید برای اصلاح بازی پس از نصب بازی فایل های اصلاح شده IMG را دانلود کرده و در پوشه IMG در محل نصب بازی کپی کنید.نسخه های Reloaded , SKIDROW نیازی به کپی کردن این فایل ها ندارد !

  دانلود :

 

دانلود نسخه ی ReLoaded - برترین نسخه ی PES 2013

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part01.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part02.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part03.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part04.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part05.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part06.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part07.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part08.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part09.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part10.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part11.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part12.rar
 

Pes.2013.Reloaded(www.vatandownload.com).part13.rar
 


دانلود نسخه ی SKIDROW - برترین نسخه ی PES 2013

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part01.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part02.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part03.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part04.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part05.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part06.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part07.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part08.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part09.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part10.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part11.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part12.rar
 

Pro.Evolution.Soccer.2013.Skidrow.Multiplayer.Proper_(www.vatandownload.com).part13.rar
 

فایل های اصلاح شده IMG :

Pes.2013.Img.File.Fix(www.vatandownload.com).part1.rar
 

Pes.2013.Img.File.Fix(www.vatandownload.com).part2.rar
 

Pes.2013.Img.File.Fix(www.vatandownload.com).part3.rar
 

Pes.2013.Img.File.Fix(www.vatandownload.com).part4.rar
 

Pes.2013.Img.File.Fix(www.vatandownload.com).part5.rar
 

Pes.2013.Img.File.Fix(www.vatandownload.com).part6.rar
 

Pes.2013.Img.File.Fix(www.vatandownload.com).part7.rar
 

 

 



  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com


[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,

] [ 19:47 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه