گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

دانلود بازی Battle Academy 2 – بازی آکادمی جنگ

 نام بازی مهجی در ژانر استراتژیک از شرکت Slitherine Ltd برای کامپیوتر میباشد و بعد از موفقیت های نسخه اول در شبکه Steam منتشر شده است. هدایت یکی از چهار گروه Partisan, Tiger, T-34 یا Dozens را در دست گرفته و در شهر آشوب ایجاد کنید و جذاب ترین نبرد عمرتان را تجربه نمایید. ارتشتان را ساماندهی کرده، به اطاعت خود در آورید و به سمت دشمنان حرکت کنید.

دانلود Battle Academy 2 - بازی آکادمی جنگ

اما تنوع گروه در نیرو های دشمن بازی Battle Academy 2 به ۱۳۰ می رسد و در طول هر مرحله باید با یکی از آنان به نبرد بپردازید. نیرو های هوایی و زمینیتان را تقویت کنید و در صورت لزوم از گشت دریایی هم کمک بگیرید تا راه را بر حریف ببندید. اکثریت جنگ ها در بیرون از شهر انجام می گیرند ولی زمانی که به داخل شهر کشیده شده اند، باید مواظب مردم بیگناه باشید و تمامی سعیتان را بکنید تا آسیبی به آن ها وارد نشود. هر چند رعب و وحشت در میانشان به وجود خواهد آمد.

برای دانلود بازی و نقد به ادامه مطلب برویدآرام


ادامه مطلب

[ دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,

] [ 14:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود Frontline Road to Moscow(کم حجم) – بازی خط مقدم

Frontline Road to Moscow یک بازی پر هیجان در ژانر استراتژیک و جنگی از کمپانی Slitherine Ltd می باشد که در سال ۲۰۱۴ میلادی در شبکه Steam منتشر شده است. نبرد بین کشور آلمان و روسیه شدت گرفته و هدایت گروهی از ژرمن ها بر عهده شماست. داستان از فصل تابستان سال ۱۹۴۱ تا ۱۹۴۴ روایت می شود و تا حدودی بر اساس وقایع تاریخی نوشته شده است.

دانلود Frontline Road to Moscow - بازی خط مقدم

در ابتدای بازی Frontline Road to Moscow هدفی برایتان تعیین می شود و آن هم رسیدن به پایتخت کشور روسیه یعنی مسکو می باشد. البته باید به همراه سربازان و تانک هایتان به این شهر برسید و کنترل کامل اوضاع را در دست بگیرید. اما به این سادگی نمی توانید از خط دفاعی دشمن عبور کنید. آن ها دارای سلاح ها و تجهیزات پیشرفته ای هستند و با تمام وجود می جتگند و برای شکست دادن کاملشان باید سه مرحله دشوار را پشت سرتان بگذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 22 دی 1393برچسب:,

] [ 14:34 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی قدیمی silent hill 4 the room با لینک مستقیم
دانلود بازی silent hill 4 the room با لینک مستقیم

دانلود بازی silent hill 4 the room با لینک مستقیم

دانلود بازی silent hill 4

از سری بازی های Silent Hill این بار بازی فوق العاده زیبا و ترسناک silent hill 4: The Room مشهور به (اتاق) که توسط کمپانی مشهور Konami برای PC در سال ۲۰۰۴ منتشر شده است را آماده کرده ایم. بازی با بدست گرفتن کنترل کارکتر اصلی Henry Towenshed شروع می شود. کسی که در آپارتمانش در Ashfield اطاق۳۰۲ قفل شده و گیر افتاده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:,

] [ 16:14 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی pes 2015 - تکامل فوتبال

 

 

 

توضیحات بازی: همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی....

برای دانلود و نقد بازی به ادامه مطلب بروید!!! D;


ادامه مطلب

[ شنبه 20 دی 1393برچسب:,

] [ 14:17 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه